+386 (0)41 44 81 81

Dobrodošli v spletni trgovini 100% Handmade & Natural

 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine 100% Handmade & Natural so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino 100% Handmade & Natural (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje 100% d.o.o., Krivec 47, 1000 Ljubljana, matična številka:  6615619000, davčna številka: SI14095939, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali 100% Handmade & Natural).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine 100% Handmade & Natural, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med 100% Handmade & Natural in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ob registraciji v spletno trgovino 100% Handmade & Natural pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana 100% Handmade & Natural nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Dostopnost informacij

100% Handmade & Natural se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju 100% d.o.o.. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ,
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med 100% Handmade & Natural in kupcem je v spletni trgovini 100% Handmade & Natural sklenjena v trenutku, ko 100% Handmade & Natural kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za 100% Handmade & Natural kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku 100% d.o.o.

Spremembe naročila

Preklic naročila ali spremembo naslova (za dostavo) lahko uredite s sporočilom na info@100pro.si ali na telefonsko številko 041/448 181. Za druge spremembe je treba naročilo preklicati in artikle naročiti znova.

Spremembe naročenih artiklov v naročilu

Tudi v primeru spremembe samo enega od naročenih artiklov, prekličete celotno naročilo in nato z oddajo novega spletnega naročila artikle naročite znova. Tako se izognete dvojnim stroškom dostave (za delno stornirano naročilo in za novo naročilo).

Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila ni možna. Pri vnosu napačnega načina plačila, morate naročilo stornirati in oddati novo naročilo.

Sprememba datuma in načina dostave

Načina dostave ne morete spreminjati, lahko pa nas pokličete in se dogovorite za kasnejši datum dostave, če vam dogovorjeni datum dostave na ustreza (o datumu dostave obveščamo stranke po elektronski pošti),

Načini plačila

V spletni trgovini 100% Handmade & Natural so mogoči naslednji načini plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*
  • z nakazilom na račun 100% d.o.o. po ponudbi/predračunu

Izdaja računa

100% Handmade & Natural z dostavo naročenih artiklov kupcu dostavi tudi r. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Cene so enake za vse uporabnike pletne trgovine 100% Handmade & Natural. Uporabnik 100% Handmade & Natural postanete z registracijo v spletni trgovini kot član 100% Handmade & Natural ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost 100% Handmade & Natural.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemni pozornosti in prizadevanju, da bi zagotovili najbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo 100% Handmade & Natural kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Postopek obveščanja o nakupu

Naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu 100% Handmade & Natural so na spletni strani 100% Handmade & Natural vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. 100% Handmade & Natural naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. 100% Handmade & Natural lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Pri dobavi artiklov, ki jih 100% Handmade & Natural nima na zalogi, je 100% Handmade & Natural izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do 100% Handmade & Natural. Pri naročilu takšnih artiklov je kupec obveščen o predvidenem roku dobave.Prek elektronske pošte 100% Handmade & Natural kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba precej daljša od predvidene in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči 100% Handmade & Natural, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj 100% Handmade & Natural ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko 100% Handmade & Natural naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. 100% Handmade & Natural ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih 100% Handmade & Natural nima na zalogi v lastnem skladišču.

Naročilo je odpremljeno

100% Handmade & Natural v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. 100% Handmade & Natural v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov info@100pro.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Nakup za podjetja

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo Račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja 100% Handmade & Natural.

Spletna trgovina 100% Handmade & Natural pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun 100% d.o.o. po ponudbi/predračunu

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@100pro.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: 100% d.o.o., Verovškova 55, 1000 Ljubljana. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Še več informacij si oglejte na strani  Vračilo artiklov.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varnost

100% Handmade & Natural uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. 100% Handmade & Natural v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

100% Handmade & Natural se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
100% Handmade & Natural za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s 100% Handmade & Natural
100% Handmade & Natural navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
100% Handmade & Natural  hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov 100% Handmade & Natural: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s 100% Handmade & Natural. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
100% Handmade & Natural omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih 100% Handmade & Natural pregleda. 100% Handmade & Natural ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni 100% Handmade & Natural ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. 100% Handmade & Natural ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu 100% Handmade & Natural, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na 100% Handmade & Natural.

Omejitev odgovornosti

100% Handmade & Natural se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da 100% Handmade & Natural ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo 100% Handmade & Natural kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
100% Handmade & Natural ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. 100% Handmade & Natural mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prav tako ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
100% Handmade & Natural ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih 100% Handmade & Natural v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pogoji veljajo od 5. novembra 2014.

Dostava

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za spletna naročila nad 100 EUR je dostava v Sloveniji brezplačna.

Dostava

Artikli, naročeni na 100% Handmade & Natural, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi, v treh dneh od potrditve naročila, sicer je kupec obveščen preko e-naslova o predvidenem roku odpreme.

Način plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za kupljene artikle prejeli skupaj z dostavljenimi artikli.

Na voljo so vam naslednji načini plačila

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun podjetja 100% d.o.o.. (po ponudbi/predračunu),

Vračilo blaga

Pomembnejši napotki za vračilo blaga:

  • Ko vračate artikle prodajalcu 100% d.o.o., Ljubljana, morate priložiti Obrazec za vračilo v 14 dneh. Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za pošiljanje artiklov prodajalcu je 100% d.o.o.., Verovškova 55, 1000 Ljubljana.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za pošiljanje (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Sredstva, ki jih imate na 100% Handmade & Natural računu, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 041/448 181 ali nam pišete na info@100pro.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri podjetju dostavnika. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) vrnete podjetju dostavnika takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko oz najkasneje v roku 14 dni od prevzema pošiljke. Opozorite jih, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se dostavitelju poda zahtevek za odškodnino. 

Poslovni uporabniki

Bi želeli večje število artiklov za svoje podjetje? Pokličite nas na telefon 041/44 81 81 ali  nam pišite na elektronski naslov info@100pro.si in z veseljem vam bomo pomagali ter pripravili ponudbo po vaši meri.